linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

ohoj!

Publicerad 2014-01-17 12:15:14 i Dagens,

Här har det inte blivit mycket bloggande eller fotande men ni ska få en lite uppdatering på mig och mitt liv.
 
*Jag har fått papper från Landstinget och väntar bara på remissen som kommer ta typ 2 månader att få. Mina fingrar är okej när jag använder Betnovaten men minsta lilla jag slarvar med den så kommer det blåsor och kli. Ganska torr om händerna när jag tvättat dem precis men med äckelsalva hjälper det.
*Jag har precis lämnat in min hemtenta för UK3. Höstterminen är slut och vårterminen börjar på måndag, direkt vid typ 8. Vi har nya grupper och jag är spänd och nervös som fan, men det kommer gå bra.
*Jag älskar min man ännu lite mera nu än tidigare, varje dag älskar jag honom lite mer och vet ni varför? FÖR ATT HAN ÄR SÅ JÄÄÄVLA PERFEKT!
*Markus Krunegård är lika bra nu som sist jag lyssnade på honom.
*Jag saknar Saga massor.
*Mina barn är hemma i typ två veckor till.
*Jag vill pierca mig så jävla mycket och det blir inte bättre när Federal kör piercingar för 500:- men jag får inte göra något förrän allergitest är gjort.
*Har precis upptäckt att jag var tvungen att söka CSN igen fastän jag trodde jag gjorde det för hela första året i höstas.
*Grupp Q höll i en awesome redovisning i tisdags, sista vi gjorde ihop! <3
*Vi får nya golv nästa vecka, på tisdag rättare sagt. Köket ska tömmas och det ska städas bakom spisen, datarummet ska tömmas, sovrummet och hallen. Förhoppningsvis blir det aaasfeint men det är en procedur haha.
*Jag har diskuterat om våldtäkter överallt och blivit sjukt provocerad av dumma människor-som vanligt.
*Jag har numera grön hud-är egentligen en av ödlorna från V men det får man inte säga högt..
*Calle fyllde år i lördags och vi drack alkohol.
*Jag klarar 100kg i benpress 5 reps.
*Jag är en superhjälte.
*Jag har typ haft två ångestdagar i år. Hade minst en i veckan under hela december så håll en tumme för att jag lugnat ner mig!
 
Calle fick feina blommor på födelsedagen. Springsteens senaste platta på vnyl och några tischo, snus, choklad. Allt en man behöver!
ingen redigering behövs när det är feina blommor. tulpanerna är från hans mamma och de andra fårn mig. ääälskar tulpaner!
 
Tack och bock, nu ska jag duscha och göra mig fein och sen pulsa hem till mamma. De har visserligen skottat men ändå. Och jaa, vi har också massor med snö.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela