linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

ultraviolence

Publicerad 2014-06-17 12:06:40 i Dagens, Food,

17e juni.
 
Hej på er!
 
Sitter i köket och käkar sen frulle och lyssnar på Lana Del Reys senaste skiva, Ultraviolence. Hittills verkar den bra men har bara hört två låtar än så länge. Ska bli så JÄVLA FETT att se henne nu i sommar, inte långt kvar nu heller!
 
Det är tydligen tisdag idag och jag har inga egentliga planer.Har satt på en tvätt och ska köra en till efter den tror jag, skönt att ha lite rena kläder hehe. Det jag vill använda numera blir ju smutsigt fort så ska bli skönt med nytvättat. Funderar även på att byta lakan idag, tvätta de förra veckan för att vi skulle kunna byta men är det något vi inte klarar så är det att få tummen ur röven haha.
 
Ikväll ska Carro och jag iväg och kolla på Calle och Johans sista fotbollsmatch innan uppehållet över sommaren. Så himla mycket fotboll nu haha, varje jäkla dag bara för VM, men bara boysen är nöjda!
 
Ska käka upp och se ett avsnitt Ugly betty och chilla lite mer innan tvätten ska hängas.
 
Ciao bitches!
 
Gårdagens och Dagens frulle hehe. Vattenmelon, ingefärste med honung i och finncrisps med smör, mumma!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela