linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

som gräsänka får en presenter

Publicerad 2014-05-12 17:27:16 i Dagens, min kärlek,

Hej på er!
 
Måndag och nya tag. Är dödsskoltrött och har en tenta som ska in på torsdag, sista inlämningen på den. Blä.
Var bara på VFU i tre timmar idag för det var så mycket barn att jag inte fick plats vid lunchen haha. Vi skulle ha 12 av 15 barn idag, det är rätt ordentligt faktiskt! Jag trivs och har det bra där iaf och jag ska förmodligen tillbaka i höst till samma ställe. Johanna, som jag är med, har gjort sin uppgift så jag ska dekorera maskar med barnen på onsdag eller torsdag tror jag, ska kolla schemat för veckan imorgon!
 
Calle kom hem vid två igår och då var det mys på HÖG nivå. Jag fick en suuuperfin present och vi pratade om vad som hänt sen vi sågs sist, lite mer än ett dygn bort haha. Kollade sista premier leaguematchen och blev såklart glada över att City vann istället för Liverpool hehe. Åt mömsig tacopaj till middag och såg ännu en av Wes Andersons filmer, den här gången såg vi Rushmore och den var väldigt bra! Tidigare har vi sett Royal Tenenbaums och Hotel Budapest. Har ni inte sett dem så gör det för de är asbraaa!!
 
Här är min present iaf :)
 
Med motiveringen: Jag tänkte att du dricker ju alltid så lite kaffi så det är bättre att du har en liten kopp.
 

VÄRLDENS sötaste kopp hihi. prinsen <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2014-05-12 19:24:17

Men vad gullig kopp!! Så kul när man får genomtänkta presenter ju! :D

Svar: Jaa jag älskar den! Men vågar inte använda den om jag skulle tappa den typ :(
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela