linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

onsdaaaaaag och sooool

Publicerad 2014-05-21 11:37:00 i Dagens, Food,

Hej på er!!
 
Onsdag då som sagt och solen skiner och vi har 20 grader i skugga hos mig. Inte så pjåkigt faktiskt. Har farmat lite men ska snart, kanske slänga i henna i håret, sätta mig på ballen och läsa texter. Har ju en hel del skolarbete som behöver fixas så det gör jag idag. Jobbad elite med en gammal tenta igår och med apparna och sådär. Kunde jobbat bättre men jaa, går inte alltid vet ni.
 
Imorgon har vi vår performance med gruppen. Ska bli kul men trist att detta är det sista vi gör ihop. Jag har tenta den 10/6 men annars är imorgon min SISTA skoldag tills augusti! Asskönt men kommer såklart sakna alla massor. Får försöka ses lite iaf. Tror det kommer bli rätt kulö imorgon, men jädrar vilken lång dag det kommer bli. Helt stört, börjar jobba med gruppen vid 9-9.30, performancegrejen börjar 13 och vi slutar 17, inte hemma förrän 18.30. Menmen, hellre imorgon än fredag liksom.
 
Idag ska jag som sagt plugga massor och sådär, duscha, kanske epilera mina ben. Ikväll, vid 18 ska jag till sjukan. Ska äntligen få träffa en hudläkare så håller på att sammantsälla lista på vad jag reagerar på och sådär. Känns smartast. Kommer ju itne exakt ihåg allt men det löser sig. Hoppas få göra allergitest iaf. Ska lägga in bilderna på min kropp när den varit som värst, kliig och sådär då.
 
Vad har ni för planer idag då?
 
Gårdagens fantastiska middag! Helt otroligt mumsigt! Färskpotatis med gräddfil och gräslök, fransk löksill och brännvinssill och två kokta ägg. Så jääkla gott! Det här är något vi ska äta massor av i sommar, nyttigt som fan är det med omega3 hehe.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2014-05-21 15:32:20

Åh du har köpt en epilator nu ? :D vilken blev det? Har det gått bra?

Svar: det blev en philips, men inte batteridriven eller så tyvärr. den är så sjukt jävla bra så jag älskar den! har en liten med till bikinilinjen hehe :)
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela