linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

billig shopping och svettlökar.

Publicerad 2014-05-25 19:51:31 i Dagens, Lina shoppar, Naglar,

Hej på er!
 
Söndag och valdag! Har ni röstat? Jag och Calle var iväg och gjorde det innan så nu känner en sig stolt! Har pluggat lite tenta, fått lite gråa hår för min examinator är dum i huvudet och kan inte skriva några bra instruktioner, eller så är det jag som är trög bara.
 
Annars har vi tagit det lugnt idag, skönt som attan! Hade lite kompisar över på fotbolls/ölhäng här på kvällen så det var trevligt men kroppen sa emot liiite imorse av alkoholen en drack igår.
 
Vi firade Calles föräldrars 40 årsdag som par, typ, igår så det börjades med champange vid tre och öl mat och drink på Horse & Hound och efterrätt med dessertvin till. Mycket gottigt! Bra dag och jäkligt fin!
 
I fredags hängde jag med mitt modermodem. Började med att promenera till henne-hade jeansjackan på mig för jag trodde det var "kyligt" bara för att det var det uppe hos oss. Ångrade mig snabbt men fick släpa på jackan ändå. Köpte snus och glass nummer 1 på Vinland och gick sen och bokade frisörtid till mamma. Chillade omkring på stan, fikade, kollade i affärer och köpte sedan ett parasoll till hennes balkong och dog av att bära hem det till henne.
Kom hem till henne och lämnade av det, gick sen hem till mig och tvättade mitt hår, gjorde kaffi och satte i hennafärg i håret och sen drack vi kaffet på balkongen. Så. Jäkla. GÖTT! Sommarvärmen <3
 
Handlade med mig lite smått och gott på stan med hehe. Ibland får en unna sig!
 
Och det här är ett liitet resultat på håret. Och naglarna som jag målade i det blåa lacket från l'oréal.
 
Hej hopp!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2014-05-25 20:19:30

Baby Lips!! :D :D

Jag har också det där, börjar redan ta slut haha..

Svar: hehe har ett pink punch med, ääälskar dem!! inte så dyra iaf :D!
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela