linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

tisdag

Publicerad 2014-03-04 11:10:59 i Dagens, Food,

Hej på er!
 
Här sitter jag och äter frulle, jag vet sjukt sent men tar alltid sovmorgon när jag är "ledig". Ska äta upp här och blogga lite, sen ska jag möta min man tio i tolv och promenera lite på hans lurre. Han kände sig lite hängig igår så han skippade träningen på lunchen men eftersom han inte är sjuk utan bara hängig idag med så tar vi en prommis istället.
 
Det här är dagens lyxfrukost!
knäckebröd med fikon och höstäpplesmarmelad och boxholmsost, ägg, te och äppeljuice. Lyxen ligger i marmelad och ost hehe. Så jävla gott!
De dagar jag är i skolan så äter jag antingen knäckemackor eller en skål allbran. Gott och mättande men inte den perfekta frullen liksom.
 
Våra katter är galna här hemma, framförallt Tyra.. Deras kattmat är slut och vi glömde handla det igår, de fick lite frukost innan i form av godis typ. Ska handla till dem efter promenaden. De klarar sig det är bara det att hon vill ha fulla skålar jämt, våran tjej. Hon brukar tom sova vid den här tiden så just nu leker hon martyr. Men om två timmar när jag kommer hem då blir lyx för katterna med haha.
 
Idag tänkte jag att jag skulle läsa till seminariet på torsdag och skriva frågor som jag sen lämnar i gruppen på facebook så kan jag vara mera "ledig" imorgon haha. Skönt med två dagar där det inte är schemalagt något.
 
Ska äta upp här nu, men har faktiskt några inlägg att skriva sen, så att det kan komma upp ett på torsdag med när jag är i skolan hela dagen :)!
 
Hoppas nu får en trevlig lunch!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela