linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

godmorgon och deadline!

Publicerad 2014-03-14 09:31:52 i Dagens,

hej på er sköna läsare!
 
idag är det tenta deadline och jag måste bli färdig fort! jag vill inte slösa hela dagen på detta när jag kunde varit klar igår omjag lagt manken till. tror i varje fall jag hittat rätt sätt att börja.
på sätt och vis så var UK3 lättare att skriva för då visste jag mer om vad som skulle komma ut men den här är fri men bestämd och det är fan knepigt. jag behöver stora riktlinjer haha!
 
min frukost idag
göddigt med lax på mackan hihi. det är leverpastej på den andra.
 
har sovit gott men inte för länge idag. var uppe på toa tidigt imorse som vanligt, sov som en sten tills calles klocka ringde och sen sov jag lite till. vaknade av mig själv vid halv nio. skönt att vara utvilad! jag har ofta svårt att komma i säng på kvällarna så jag behöver lite extratid att sova på på morgonen haha. men idag är det som sagt tentaskrivning så jag har inte tid att sova hur mycket som helst ;)!
 
vi kanske hörs ikväll, annars imorgon tror jag. då ska vi till brunneby musteri med calles föräldrar och luncha. trevlans! hoppas ni får en fin fredag!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela