linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

frulle och dagens planer

Publicerad 2014-03-12 12:02:00 i Dagens, Food,

Hej på er!
 
Idag tog jag en riktig sovmorgon, var inte uppe förrän halv elva! Skönt att få sova ut när man kan ibland. Har ätit frulle och lyssnat på Kents nya singel, dör typ. Själva låten var okej, en typisk singel, men detta gjorde ju att jag kom igång med mitt kentlyssnande igen. Tar pauser med dem för att jag aldrig ska tröttna, men nu jädrar är jag tillbaka!
 
Idag ska jag börja på min hemtenta. Den ska vara inne kl 23.00 på fredag så måste börja idag liksom. Ska även ringa UMO och fixa nytt recept, har glömt -läs skjutit upp- och behöver nya piller imorgon liksom. Dumma lina.. Aja, hoppas det går att ringa dem iaf, har ju hört en hel del historier om att det aldrig går att komma fram.. Men jag behöver ingen tid, bara recept så det är ju gött iaf.
 
Måste nog även hämta ut mina linser idag så de inte bara brinner inne så jag aknske skulle ta en liten promenad ute i det fina vädret idag? Blir ju ändå bara att sitta inne typ, förutom när vi ska till gymmet sen ikväll..
 
Vi inledde en nyttig vecka här hemma nu i måndags. Inget godis och inga dumheter. Middagen i måndags blev sallad och igår åt vi broccolisoppa. Något jag måste jobba med för den blev inte alls så god som jag ville.. Till snacks blev det sockerfria läkerol och physalis. Har nog fått kli på fingrarna av physalisen men det skiter jag i. Det kliar ju oavsett vad jag gör liksom. Hoppas min remiss kommer snart för jag börjar bli trött på detta..
 
dagens frulle, äppelskivor, te och gröt. Mumsigt och mättande!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela