linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

nationaldagstårta och snabb resumé

Publicerad 2014-06-10 20:08:15 i Dagens, Fika,

Mumsiga nationaldagstårtan vi bjöd mamma på i fredags. -tårtbotten, bananklet, tårtbotten, vaniljkräm, tårtbotten, grädde och jordgubbar, mumsigt som attan!
 
Hej på er!
 
Tisdag idag och jag har offeciellt sommarlov nu! Så jäkla skönt! Skrev sista tentan idag imorse, tror det gick bra men det ska en ju aldrig tro för sånt biter en i rumpan sen.
 
Har spenderat eftermiddagen på mammas balkong med att läsa sista femtio nyanserboken, så jääävla spännande, men ska inte läsa mera ikväll med risk för att inte kunna sova en tredje natt.. you know what I mean ;)...
 
Solat och fått färg, imorgon blire rygg och baksida som ska solas, heeeelt jävla fantastiskt väder har vi haft idag och jag är så jäävla glad för det!
 
Har inte hänt så mycket sen sist, mest plugg och mys. Sånt mitt liv bestått av denhär terminen, plugg och fruktansvärt mycket MYS, precis som jag vill ha det! Nu vill jag ha grillmys och jävligt mycket sol och ÖL så blir halva året komplett hehe.
 
Väntar på C nu, han är på fotbollsmatch. Ska snart börja på maten så vi kan äta när han kommer typ.
 
Imorgon ska ni få något vettigt inlägg hehe. Bla funderar jag på att flytta över min blogg till nattstad. Gillar blogg.se men skulle vilja ha en förändring, vill ju blogga mera men har inte riktigt motivationen.. Så fort jag kommer igång så kommer det någon dag när jag inte orkar sätta på datorn och då faller det ju liksom..
 
Aja, har inlägg i skallen iaf. Får se vad som händer..

Men nu ska jag ta en ipren och dricka en liter vatten och börja på maten :)
 
Ciao!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela