linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

20140526-2,5 årsdagen för oss.

Publicerad 2014-06-02 13:53:48 i Blommor, min kärlek,

Hej på er!
 
Förra måndagen så firade vi morsdag här hemma, mamma hade jobbat på onsdagen så vi tog firandet en annan dag istället.
Jag och Calle firade även vår 2,5 årsdag då, kanske inte så speciellt i era ögon men för oss är det det. Vi firar inte någon av våra dagar sådär överdrivet mycket, myser alltid, kanske äter något godare än vanligt och ibland går vi på bio. Årsdagarna blir ungefär samma, i år har vi dock tänkt köpa varandra varsin present. Det ska bli kul att få klura och välja ut något fint till min alldeles egna och perfekta prins!
 
Den här gången köpte vi dock blommor till oss själva, inget superspeciellt men en fin liten bukett unnade vi oss iaf!
 
Idag, en vecka senare, är buketten fortfarande väldigt fin, den börjar bli lite ledsen så snart åker den ut.
 
Jag tror det var på vår första årsdag som jag fick ett gäng röda rosor, det gillar jag verkligen! Rosor skulle jag kunna ha hur mycket som helst utav! Inomhus och i trädgården. ohohooo.
 
Ska försöka plugga lite idag, sen ska C och jag ut och promenera/springa lite när han kommer hem, äta något lätt till middag och mysa lite till, det är så vårt förhållande funkar:med mycket mycket mys!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela