linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

varför bloggar jag egentligen?

Publicerad 2014-01-23 12:10:33 i Dagens,

jag har ställt mig frågan hur många gånger som helst och jag vet faktiskt inte. jag vill berätta om mina dagar, om hur dåligt jag mår och hur det går i skolan. men jag orkar inte längre. så fort jag hardet bra så händer något annat skit.
 
jag klagar och gråter ut i bloggen. jag vill skriva mer än jag gör men jag vet inte hur och jag vet inte om vad. jag får fruktansvärt lite feedback trots att jag lägger ner tid på många inlägg. jag redigerar inte bilder för jag vet inte hur man gör. jag fotar lite för att jag inte orkar och jag inte är bra på det.
 
jag vill inte visa upp mig själv för mycket eftersom jaginte trivs med utseendet speciellt mycket just nu. så vad i helvete ska jag skriva om? folk vill inte läsa snyftinlägg. jag vill inte bara skriva om sånt.
 
jag är inte en klämkäck "det-löser-sig-tjej" och jag tror inte att jag vill vara det heller.
 
det är så fruktansvärt mycket grejer jag inte är bra på och jag märker fler och fler varje dag. jag vet ju förihelvete inte ens om jag är bra på att jobba med barn. i skolan är jag åtminstone intebra. det sa CSN.
 
tack och hej.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela