linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

jag har bantat många kilo för din skull, får jag inte dig så super jag mig full

Publicerad 2014-01-30 12:32:33 i Dagens,

Har Hedningarna på nu, någon av mina föräldrar lyssnade på dem är jag var yngre, de är skitbra!!
 
Morgonen såg ut såhär:
Mumsiga mackor och juice och activia. Behöver verkligen activia på morgonen, magen mår betydligt mycket bättre med det! Och gott med ;)
 
Fixade i köket innan, mamma kommer hit om en stund, tror jag, och ska äta lunch med mig :)!
Kan säga att det inte alltid är såhär feint på diskbänken ;)
 
Vanligtvis ser hela köket ut såhär:
Ser kanske inte ås farligt ut, men vi har aldrig någon lastyta tom i den här lägenheten. Det är lite mitt fel för jag har så mycket grejer och är lite slarvig, men sen å andra sidan har jag ingenstans att ha mina prylar.. Lägenheten är dum mot mig..
 
Snöoväder och döende blommor..
 
Inga av mina blommor klarar sig här, det är för varmt och för torrt och jag är lite för dålig på att vattna dem. Julstjärnan klarar sig någorlunda, men jag har halvdödat min fikus, min mamma barn sjunger på sista versen, orkidén vet jag inte vad jag ska göra med och min födelsedagspresentblomma är också knepig.. Har dock någon skum klängväxt som inte dör trots att man skiter i att vattna den på två månader och ställer den hos det varmaste elementet.. Märkligt..
 
Nu ska jag göra mig iordning, trotsa ovädret och handla lite :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela