linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

inspo

Publicerad 2014-01-07 19:45:03 i Dagens, dagens inspo,

AAAAAAARGHH!
 
Såg det här inlägget inne hos BillyTilly innan och jag blev så sjukt inspirerad!
 
Jag vill tatuera mig igen men inget kommer göras förrän allergitest är gjorda för att se vad fan jag reagerade mot när jag tatuerades sist..Har en hel del funderingar på vad jag vill och ska göra och jag är så jäädra sugen!
 
Ska nog egentligen börja skissa på det jag vill göra för då blir det lite roligare. Har som sagt idéer och jag tror det finns material till typ 7 tatueringar ;)!
 
Förresten måste jag skryta lite. Fick, av världens bästa kille, ett gymkort på Actic Tornet i julklapp med tillhörande presentkort på stadium för nya träningskläder, och vi var på gymmet för andra gången idag. Förra var i fredags och då tog vi det rätt lugnt. Provade maskiner och körde lite crosstrainer, klarade mer än jag trodde då eftersom jag aldrig varit på ett gym förut. Trodde jag skulle haft träningsvärk men nästan inget alls!
 
Idag körde vi hårdare, benpress, mage och crosstrainer. Jag kan tydligen pressa 80kg ifrån mig med enbart benmuskler. Helt sjukt, det är mer än vad C väger liksom! Hoppas på svinigt ont imorgon ;)
 
Nu blire käk här och sen fotboll haha. Kanske bloggar mer eller så läser jag slutet på 50 hehe..

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: emy

Publicerad 2014-01-08 12:08:14

Hej!
Just nu har jag "Veckans blogg" i min blogg!
Det är superenkelt att vara med, bara att kommentera att du är med! :)

http://emyleufstedts.blogg.se/2014/january/veckans-blogg-080114.html

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela