linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

i am a studying girl.

Publicerad 2014-01-15 12:41:29 i Dagens,

Tjenare!
 
Onsdag,jag har varit vaken sen sju och jag pluggar. På riktigt pluggar. Har hemtenta som ska vara inne på fredag och jag är igång.Inte med själva skrivandet, men huvudet är här och jag hittar information om allt. Rätt så najs!
 
Igår var jag i skolan, precis som i måndags. I måndags gjorde jag och gruppen klart vårt sista inför redovisningen som vi höll igår. Allting gick bra och man varlagom mosig i skallen efteråt. Detta var det sista jag gjorde med grupp Q och på måndag är det dags för ny kurs och ny grupp, grupp R är min den här gången.
 
Den nya kursen verkar intressant, vi ska lära förskolepedagogik nu, så tror det kommer bli kul. Tre kurser den här terminen inklusive 4 veckor praktik. Ruligt!
 
Ska äta min lunch nu, keso, citronvatten och en kycklingklubba som jag inte orkade igår efter träningen. Vi var en stund på gymmet och körde ben. Benpress-klarade 5 reps med 100kg och 10x2 med 91kg-blir bara bättre och bättre! Sedan lårövningar och sen 20 min crosstrainer. Energin börjar poppa upp och jag orkar redan lite mer för varje gång. Sjukt kul! Nästa gång blir det rygg.
 
Har också upptäckt att jag inte ska köra crosstrainer efter benpasset omjag vill ha träningsvärk dagen efter, som jag egentigen vill. Det är bra om man vill slippa det så jag vet ju vad jag behöver göra liksom, men jaa. Konditionen behöver jag så det är inte det, men trist när man kör hårt och det inte känns dagen efter. Har lite ont i mina skinkor,låg på mage på en såndär grej och pressade upp en stång med baksidan av låren typ,den var tuff haha. Finns mycket inne i mig somjag kan använda iaf och det är najs! Ska köpa kanjang med så jag inte blir sjuk nu, då failar allt liksom..
 
Ha en skitbra onsdag,lär inte dyka in här förrän typ fredag :)
Ett år gammal bild :)
 
sugen på att spela alfapet.. mamma-fredag???
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela