linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

Kan dee shop

Publicerad 2014-02-13 20:43:07 i Fashion is my addiction, Lina shoppar,

 
Fick ett presentkort värt 1000:- av C på Kan dee shop i födelsedagspresent som jag utnyttjade när de hade rea häromveckan. Detta fick jag hem! är så jävla pepp på shorts och linne nuuu! Kommer köra mina Vagabond boots till pappas gamla shorts i sommar, och någon av dessa godinga! Längtar så jävla mycket!
Och de har sjukt bra service på Kan dee shop med, går alltid snabbt och skitbra personal liksom!
Beställ massor ;)!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: sannas rum

Publicerad 2014-02-13 20:43:37

Guud vad snygga, vill ha!

Svar: världens bästa onlineshop alltså!!
Lina Fransson

Postat av: Aida

Publicerad 2014-02-13 21:55:44

snygga!!!

Svar: kanske tar en bild på mig imorgon med någon av de nya tischorna! så feina!
Lina Fransson

Postat av: Aida

Publicerad 2014-02-14 13:29:28

Jaa gör det! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela