linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

#invisiblecock

Publicerad 2014-02-05 21:16:02 i Fashion is my addiction, dagens inspo,

Kvällens inlägg blir också en bildbomb. Nagelinspiration för att vara exakt!
 
Ni får ett ordentligt gäng bilder!
 
Alla är tagna från google..
 
 
Jag gillar långa naglar och korta naglar.
Naglar med mycket prål på men också vanliga nagellack.
 
Har en hel del lack men känner att jag behöver fler färger. Har många i samma nyanser liksom, och lite mer verktyg. Brukar pilla med naglarna när jag pluggar eller kollar på tv, men jag vill ha förlängning.
 
Förr bet jag på mina naglar, jämt! Folk tycker det äräckligt men för mig var det väl lite terapi typ. Man har alltid ett finger att tugga på när något är jobbigt..
 
Idag växer de ganska bra av sig självt, dock är de torra och sköra emellanåt och jag har rätt kort "rosa" del så de behöver vara målade när de är långa. Är sugen på förlängning men även förstärkning så att de kan växa av sig självt och bli starka..
 
När man känner sig nere och lite down då tycker jag att det är roligast och fixa naglarna, även om jag inte tycker att jag själv är så het så kan naglarna vara det!
 
Nu ska jag plugga vidare, får se om jag hunnit läsa klart tills imorgon, annars löser det sig ändå. Är ju inte sjuk iaf och det är inte betygssättande så där klarar jag mig! Vi har litteraturseminairum, eller något sådant, imorgon. Wish me luck!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Evelinasfina Skönhetblogg

Publicerad 2014-02-11 13:32:17

Oj vad mycket fina nagellack :)

Svar: jaa! vill gå på salong och göra mina :(
Lina Fransson

Postat av: Emilias art & jewelry

Publicerad 2014-02-14 18:30:57

Många grymt snygga naglar där! Om man ändå orkade fixa sina egna lite oftare! :P
Kolla in tävlingen i min blogg om du vill, man kan vinna snygga örhängen! ;)
Ha en fin alla hjärtans dag!

Svar: jaa men eller hur haha!ha en fin alla hjärtans dag du med :)!
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela