linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

i can hear them birdsiesss

Publicerad 2014-02-12 12:30:26 i Dagens,

Onsdag idag, för det är väl onsdag? Har i varje fall spenderat några timmar i soffan framför greys på viaplay. Öhm, inte så smart för nu har jag lite ont i skallen..
 
Har inget riktigt konkret att göra idag, ska färga håret och tvätta lite och kanske städa. Köket behöver röjas upp och lite i vardagsrummet med men det som behövs är en dammsugning, får se vad jag orkar..
 
Det är inte så roligt att blogga längre och då gör jag det inte. Har mycket att säga men inte här. Jag startade mig en ny blogg som jag ska vara personlig i på ett annat sätt men jag delar inte med mig tyvärr.
 
Tänkte försöka anta "Aidas utmaning", blogga ett inlägg om dagen. Kommer bli lite svårt men jag ska försöka iaf. Något kan jag säkert få ut och dela med mig av. Dessutom läser folk bloggen så fort jag uppdaterar den.
 
Har ni några tips på vad ni vill läsa om, dela gärna med er!
 
Ska hälla i mig några glas vatten nu, svettningar när jag sov och svettningar under filten samtidigt som jag fryser. Hoppas att inte jag också blir sjuk nu..!
 
Nytt nagellack och dagens facelook. Snygg chey?
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2014-02-13 19:41:03

Jaa vilken bra idé! :D

Kan du inte skriva lite om hur det har varit att flytta ihop med calle? :)

Svar: det jag absolut göra! tack för tipset!
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela