linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

gammalt.

Publicerad 2014-02-13 17:17:26 i Dagens, Lina shoppar,

I fredags hängde jag med mitt lilla modermodem. Skulle till optikern nämligen så vi tog en runda på stan.
Köpte detta hehe. Jag gillar billigt och handlar duschtvål och sånt på Ö&B nu hehe..
 
Köpte mig en spiksats som jag kände behövdes här hemma, ska köpa lite krokar och sånt med så en kan få upp grejer.
Schampo och balsam från Apoteket Hjärtat.
Ny hårfärg från priso.
Duschtvålar, tandkräm och tandborste från Ö&B.
Puder, nagellack och saltvattenspray från H&M. Saltvattensprayen är btw något av det bästa till håret hittills!
 
Visar upp detta idag även om det är en vecka sen jag köpte det liksom. Men ett inlägg om dagen då.
Idag har jag kört en tvättmaskin, dammsugit och hängt med mamma. Vi handlade på priso och åt sedan honungsstekta havregryn med yoghurt och kaffi och croissant till.
 
Snart kommer min babe hem och då blire MYS! Och imorgon har vi bord på New York Legends, så där firar vi alla hjärtans dag i år, sist var vi på Hamlet, gött med god middag ute tycker jag! Räcker med den lyxen hellre än presenter ibland :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela