linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

ojdå..

Publicerad 2014-08-06 19:57:34 i Dagens,

Hej på er!
 
Nu är det över en månad sen sist för jag har seriöst inte orkat fota frukostar och skit och jag har helt enkelt inte haft lust. blev lite knäckt av en typ för ett tag sen som hittade en kommentar jag skrivit på nätet och hen vidarebefodrade iväg detta och jag blev helt plötsligt medveten om att jag aldrig är anonym om jag hittas på andra människor bloggar, människor jag verkligen inte känner. att hen som hittade min kommentar är en tvättäkta stalker, gör ju inte saken bättre.
 
Vi får se lite vad jag har för planer för min blogg. skulle helst vilja ha någon form av tema på bloggen som jag kan följa lite, blir fruktansvärt mycket lättare då. behöver med andra ord lära mig något på något vänster. det har ju hänt en del sen sist så jag ska försöka fixa till här, ny header och sånt och pilla lite så jag får det som jag vill. är ju lite jobb, men om det är det som krävs för att jag ska fortsätta så kanske jag får jobba lite.
 
Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket, men jag är påväg tillbaka. Kan meddela att jag inte är kvar på fsk i höst utan har tagit studieuppehåll och ska läsa en termin litteraturvetenskap. Spännande och förhoppningsvis roligt. klarar inte av att gå in i väggen varje termin. Det är framtidstänk på G i min skalle numera och det är härligt, skrämmande och spännande. Det har varit ett tufft år sen jag började plugga men nu jäklar ska jag ordna upp saker i mitt liv.
 
Jag hoppas ni har haft en toppensommar hittills. Vi hörs snart igen!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela