linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

vi är redo för påsken!

Publicerad 2014-04-13 18:21:44 i Hemma, Inredning,

 
Fint påskris va? Mamma och jag köpte det i fredags och idag fyllde jag på det med fjädrar. Mamma har virkat de söta små harpaltorna hihi.
 
Söndag idag, har som vanligt lite måndagsångest men som tur är börjaar jag 13 imorgon så det kommer nog gå bra ändå. Ska åka till skolan lite tidigare så jag får i mit lite lunch och kan kopiera dumma boksidor innan Rörelseverkstaden vi har på eftermiddag. Fyra timmar lektion men sen får jag åka hem.
Har läsning att göra och skrivning av en lite text till på onsdag så nu händer det grejer! Skönt med lite ledighet fort med.
Vi har rörelse, drama och bild den här veckan, fyra timmar vardera menmen. En är trött som ett as när lektionerna är slut men de är rätt roliga och tiden går fort, så det kunde varit värre.
 
Så hur har ni det då? Och har haft det?
Vi har haft en rätt lugn helg med lite öldrickande hos Heggzor i fredags, folle is the shit! Sen bara chill och lugn och ro, det behövs verkligen!
Var en stund hos Aida igår och drack te och snackade skit! Ska köpa mig ett lakritste som jag smakade igår som var mumsigt!
 
Ska tidsinställa lite inlägg till er som kommer upp i veckan, kanske inte har massor av tid att blogga så då kan jag göra så istället!
 
Hoppas ni haft en fin helg :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-04-13 18:29:05

Åh vad fint! :D

Svar: hihi tack! gillar färger och fjädrar hihi!
Lina Fransson

Postat av: Madde

Publicerad 2014-04-13 20:01:36

Så tjusigt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela