linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

måndag, ny vecka nya tag.

Publicerad 2014-04-07 11:14:12 i Dagens, Food,

Hej på er!
 
Måndag igen då och jag har precis avnjutit frukost.
Honungs och kanelstekta havregryn med valios laktosfria vaniljyoghurt, te, c-vitamin och äpple och banan. Göttigt.
 
Ska egentligen plugga massor idag och sen på onsdag då jag har en del att läsa och sen sammanfatta. Inte pepp alls men det är sånt som behöver göras det med. Imorgon har jag fullt upp, skola från 8-17 och sen blir det att åka direkt till Skäggetorp för att fira pappa på hans födelsedag. Smörgåstårta och kaffi är grejer det!
 
Vet inte vad som är fel längre men det är så jäävla många grejer jag inte vill göra. Eller rättare sagt, jag vet inte vad jag vill göra längre och jag sitter ofta och tänker på framtiden numera. Har ingen aning om vad jag ska göra eller vad jag orkar med liksom. Hela förra veckan kände jag mig tankspridd och tom i huvudet på samma gång. Läskig känsla det där..
 
Aja. Framtid baktid. Ha en fin måndag.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela