linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

i'm good right?

Publicerad 2014-04-17 11:22:47 i Dagens, Skor,

Hehehej på er därute i påskvimlet!
 
Idag är det skärstorsdag och jag undrar såklart om det är någon som klätt ut sig? Hehe det har inte jag gjort och jag kommer inte göra det heller, inget godis tänker jag dela ut eller göra något speciellt påskigt idag. Jag har en skoluppgift att skriva och skicka in och packning och städning på schemat innan bilen rullar iväg till Tranbärssåsen.
 
Har haft skola hela veckan och verkligen inte orkat öppna datorn. Har äntligen fått rätt på hur scannern funkar i skolan och tycker det borde stå någonstans hur mycket det går att scanna i taget så slipper en allt strul som blir.
 
Rörelse, drama och bildverkstad har vi haft dessa dagar. Skönt när det inte är mer än så. Det har varit ganska kul men jag har haft skumt illamående och magvärk hela veckan så har inte varit på topp precis, då är verkstäder jäävligt jobbiga.. 
 
Igår strosade jag på stan och fikade på Linds med en relativt nyopererad pappa, jag sk vallade honom hehe ;). Stel och medtagen men han repar sig fort så det är bra :)! Vi umgicks och hade det trevligt så det var najs! Hann även hälsa på underbart fantastiskt söta lilla Lo och Hanna som också fikade på Linds. Den ungen asså, herregud hon är ju hur charmig som helst! Och nu måste vi banne mig snart komma och hälsa på!
 
Kom på att jag glömde visa skorna som jag köpte i fredags ordentligt. Har inte lyft många fingrar för "vettiga" saker denna veckan hehe.
Har inte hunnit använda dem än men jag gillar dem massor!!!
Tänk att de bara kostade 49:-!!!
 
Nu ska jag äta frullis/lunchis och plugga lite! Hoppas ni får en fantastiskt fin påsk :D!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2014-04-17 12:48:29

De är väldigt lika mina dr.martens :D

Svar: hehe får använda dessa tills jag har ett par martens då ;)
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela