linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

hej

Publicerad 2013-11-28 18:23:08 i Dagens,

Ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever!
 
Har jobbat med hemtentan hela veckan så därför har jag inte varit aktiv någostans.. Mer än lite på farmen..
 
Nu ska jag skriva skiten så den blir klar någon gång.
 
Calle har verkligen varit en stor hjälp nu och han är så himla gullig som hjälper till hela tiden!
 
Han lagar mat idag med men imorgon ska jag fixa något och fira att äckeltentan är över.
 
Dock har jag ny kursstart på måndag och två omtentor nästa vecka, men det löser sig.
 
Blod, svett och framförallt TÅRAR löser allt.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2013-11-28 18:36:05

Heja heja!

Svar: tack! ska precis börja skriva, men så jädra svårt att börja :(
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela