linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

kassa bilder och varmt väder

Publicerad 2014-05-17 11:07:55 i Dagens, Fashion is my addiction,

Hej på er!
 
Lördagsförmiddag och solen skiner och det är varmt på ballen fastän klockan bara är 11 och det ännu inte är någon sol där. Sjukt trevligt iaf!
 
Skrev klart tentan igår och blev ganska nöjd faktiskt, hoppas det räcker, vill inte göra det igen och behöver poängen som attan!
 
Har varit sjuk sen i tisdags då det verkligen blossade upp. Halsont och snorig och feber, igår snöt jag nog ut alla de där 100 litrarna som kroppen producerar på ett år, kändes som så iaf! Calle var hemma fårn jobbet igår också för halsont och feber och skallebank, trist att vi blir sjuka nu, men hellre den här helgen än förra ändå.
 
Calle har jouren den här veckan och såklart ringde det nu på morgonen. Förhoppningsvis löser det sig, har bryggt en kanna kaffi nu iaf så vi kan dricka det. Ikväll ska vi eventuellt hem till Johan och Carro och spela lite spel och dricka någon öl. Vi får se hur vi mår helt enkelt!
 
Ska visa er den här skönheten jag köpte på H&M för snart en månad sen. Har velat ha en vanlig svart maxiklänning jättelänge men känt att jag inte vill lägga ut pengar på en när jag inte vet om jag kan ha den och kommer använda en. Men, jag gjorde som sagt slag i saken och köpte mig en. Provade den idag och var bombsäker på att modermodemet mitt skulle behöva lägga upp den, men icke sa nicke! Den passar perfekt!
 
tror jag har strl 36 i den och jag är 157cm lång så den passar! Ynka 149:- fick jag ge för den! Kap :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela