linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

babylips

Publicerad 2014-05-26 23:27:07 i Dagens, Lina shoppar, Nytt,

Hej på er!
 
Ni får ett litet inlägg idag bara, klockan börjar bli mycket..
Skulle skrivit ett tidigare idag men fastnade i redigeringen av en bild och det blev inte bra så gav upp och struntade i det istället.
 
Måndag idag, eller va, det är måndag va? Heeelt lost i dagarna nu.. Har pluggat tenta-skrivit och filat- umgåtts med mamma och fått med mig tre fina saker hem från stan, pluggat lite till, läst massa intressanta saker, handlat mat med min man, blivit gaaaalen på vårt kök, lagat mat med min man och bjudit min mamma på morsdagsmiddag och nu är jag strax färdig med tentan hehe.
OBS detta är gammal tenta som ska in idag så ni vet ;)
 
Maten blev nommig, glömde såklart ta kort, men vi åt grillade fläskkotletter med sallad som innehöll salladsblandning, gurka, coctailtomater, färskpotatis, rödlök, röd paprika och fetaost och tsatsiki till och till efterrätt blev det chokladmousse med varma bär och kaffi. Så jäkla göttigt och imorn tänker jag inte äta haha.
 
Ska plugga imorgon med och blogga lite hehe. Ni ska få se det jag fick med mig från stan :)!
Promenera med min man på lunchen om det är bra väder och plugga lite till hehe. Måste verkligen köra hårt nu så jag blir klar med allt innan sommarlovet. Så jävla pepp på ledighet ju för faaaaaaaan!!!
 
Äger numera 2 stycken babylips och jag älskar dem! Jag får mjuka läppar och de känns aldrig kletiga eller äckliga på, mest fräscht! Har Hydrate med spf20 och pink punch. Hehe, favoriterna just nuuuuu.
 
Ska fortsätta plugga, sen blir det true blood och sängen ;)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela