linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

söndagschill

Publicerad 2013-03-31 20:54:58 i Dagens,

Hej på er! 
 
Märks att man är ledig på ett roligt sätt nu, man sitter inte vid datorn på samma sätt utan man hittar på lite alla möjliga saker.
 
Söndag idag. Sommartid och jag är helt lost när det gäller datum och allt. Kom på igårkväll att jag ska skriva högskoleprov på lördag och att jag verkligen måste söka UNI nu för snart är det försent. Helvete!
 
Vaknade typ till liv vid ett idag. Galet! Frullen åts vid halv fyra haha. Dels är man lost i tid och rum men sen var vi ju ute igår med.
 
Spenderade långfredagen i Tranås. Mysig påskmat och spelning på Babar. Bakis som tusan igår men vi var på det igen ändå! Födelsedagsfest och Syster Sol spelning på lorre. Ska skriva om spelningen sen, så himla kul!
 
Vad har ni gjort i helgen då? Njutit av det fina vädret och vräkt i er godsaker?
Ska bli skönt att komma ut och promenera lite imorgon. Calle är ju ledig imorgon som många andra så vi ska vara lite duktiga. Försöka hämta det förbenade bordet hos Heggzor och ta en skön promenix. Fotboll och chilltid blir det med såklart.
 
Vi ska äta räkmackor med ägg till middag idag, jag köpte mozzarrella och serranoskinka med bara för det är så jäävla gott. Mumsig middag som fan! Höll dock på att missa priso tiden då vi badade innan. Så dumt..
 
 
Ni får mer bilder senare!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela