linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

måndag, ny vecka nya tag!

Publicerad 2013-04-29 11:14:26 i Dagens,

Hej på er!
 
Godmorgon säger jag inte då jag gick upp strax efter halv åtta. Gick upp med calle eftersom jag skulle på workforyou. Är ju fortfarande inte pepp på det, men med lite tur behöver jag bara vara på plats i 6 veckor. Det är rätt värt! Ska träffa min "handläggare" på torsdag vid nio och diskutera framtiden typ.
 
Som sagt, jag är inte pepp alls, och har jag supertur kanske jag kan få jobb på priso iaf, lämnade ju in en ansökan där alldeles nyligen, intresseanmälan men ändå, ibland ger dem jobb med!
 
Har packat ihop mig och ska hem till modermodemet idag. Imorgon är det Valborg och fest och onsdagen spenderas förhoppningsvis inte bara i sängen. Torsdag har jag workforyou och fredag är det jobbsök. På torsdag är det även dags för Second Wave och mamma följer med och kollar. Förmodligen sover jag hos Calle nästan hela veckan men det gör inget, här är det mys.
Calle åker dock till Stockholm på fredag med Johan och folk då de ska se Springsteen, gräsänka blir jag då, men det går säkert att hitta på något, vill ni hänga hojta till!
 
Look of today! Jeans och tischa från Gina Tricot.
 
Köpte ju mig en snygg bikini i lördags med.
Snygg va? 59:-/del på cubus. Diggar den starkt!
 
Ska äta lite lunch nu och sen traska över hem till mitt kära modermodem. Får se vad dagen bjuder på. Hoppas ni får en fin måndag och att starten på veckan är perfekt!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela