linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

Gott nytt år!

Publicerad 2012-12-31 18:17:32 i fest,

Jaa gott nytt år då allihopa!
 
Hoppas ni alla får en fin nyårsafton!
 
Jag ska försöka ha det roligt, är inte alls på humör och känner mest för att bara lägga mig ner och dö typ. Så roligt känns nyår i år.
 
Vi ska iväg på fest nu iaf, kameran följer med iaf så det lär nog komma upp lite bilder imorgon!
 
Planerar att bli aspackad för det är det enda som känns roligt just nu.
 
Gott nytt år iaf! Och hoppas att 2013 blir ett ännu bättre år!
 
Kram på er!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: AmandaB

Publicerad 2013-01-02 23:12:59

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: jajamen, superduperbra! själv då? kollar du min blogg ofta?
Lina Fransson

Postat av: ebba

Publicerad 2013-01-02 23:51:24

Mitt efterlängtade 2013 börjar nu. Följ med på min resa genom året med massor av härliga upplevelser! Bl.a utomlands semestrar, bal, konserter, fester och mycket mer! Är du redo? Det är jag! KRAM

Svar: får kolla upp det där! hoppas det går bra för dig!
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela