linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

söndagens tråkiga

Publicerad 2014-03-02 20:37:20 i Dagens,

Hej på er!
 
Jag trodde verkligen att jag skulle bli bättre på bloggandet när jag ändå tänkte försöka. Men den här gången, och som så många andra, har jag en ursäkt. Plugg. När en pluggar på universitetet är det många dagar som en inte har tid med mycket annat än plugg, matlagning och sovning. Trist när det blir så men ibland kan en inte göra något åt det.
 
Jag har nu idag gjort klart UK3 tentan och hoppas verkligen på att jag inte behöver göra om så mycket på den. En vet ju aldrig men en kan ju hoppas iaf!
Igår var jag bakfull och hade ont i skallen och nacken så jag inte riktigt klarade mer än att ligga i soffan, wich i did with grace.
 
Drog nämligen iväg på Johannas födelsedagsfest och det var så jädra kul. Var ju såklart nervös över att träffa hennes vänner. De jag kände som skulle kommit bailade men vi som var där, om vi hade kul? Ohja! En hel flaska vein förtärdes och på vingliga ben tog vi oss ner till stan. Det blev två timmars dans på platens vilket var aspkul, för jag har inte dansat på evigheter! Min kropp märkte det när jag vaknade igår. Bakfull, med nackspärr, typ kunde ju röra skallen men nacken sa ifårn rejält, och resten av kroppen kändes mör. Men som sagt, kul vare! Det är sånthär en kan göra när en har tjejkompisar hehe.
 
Idag har ju då C hjälpt mig med tentan, världens feinaste kille kan jag säga. Nacken hänger med fast på ipren då och jag hoppas den är bättre imorgon! Ska på stan med mitt modermodem efter föreläsningen i skolan då och då är det trevligt om jag kan använda huvudet liksom. Tänkte köpa lite smått och gått som behövs hem men även leta örhängesringar. Dels vill jag ha sånadär "kreoler" och dels nya silverringar. Vill även byta ut min conch men vi får se med det. Har dock varit duktig och påbörjat töjandet av höger öra, 8mm here we come! Vänster vill snart ha större så får väl beställa 10 mms pluggar och skit snart, lyckaaaaaan! Eller köpa cernitlera hehe.
 
Nu ere taacopajslagning som gäller och sen ska jag gosa med min familj!
Hörs imorgon ;)
middagen i torsdags!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela