linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

han, han den där.

Publicerad 2014-03-30 14:14:49 i Dagens, min kärlek,

han tröstar mig när jag är ledsen.
han pussar mig på huvudet och säger att allt ska bli bra.
han smörjer in min onda nacke med tigerbalsam, varsamt och med försiktiga fingrar.
han har alltid lite mer tålamod än vad jag har.
han är där, varje dag.
 
jag älskar honom så otroligt mycket att jag varje dag tror att det är en dröm när jag vaknar. men han ligger bredvid mig i sängen och sover så sött.
han är där.
han skulle slänga sig framför en kula för mig.
han skulle offra saker för mig om det krävdes.
jag frågar mig själv varje dag hur jag kan vara så lyckligt lottad men jag får inga bra svar.
 
han är min. och det är det som gör mig lycklig. jag kommer aldrig behöva undra vad han gör för han är min och jag är hans.
han gör mig galen många gånger men han gör mig glad ännu mer.
 
mitt hjärta tillhör honom.
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela