linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

Vår lägenhet i bilder.

Publicerad 2014-01-28 13:27:40 i Dagens, Foto, Hemma,

Sovrum
Eklaminat har vi nu och det blev så JÄVLA snyggt!
 
Vardagsrummet, som bara är lite ommöblerat
 
Hall, med blå/grå/grönt linoleumgolv.
Mattan passar aningen bättre nu. Är sugen på att måla om i hallen, typ gult.
 
Köket som har samma golv som hallen.
Skänken är flyttad till vardagsrummet och i köket funderar vi fortfarande på vad som ska flytta in, men någon form av byra eller liknande blir det i varje fall!
 
Datarummet, där känns det som mest skillnad men det är för att skrivbordet är nytt med, FREDDE från IKEA.
 
Sista som behöver fixas nu är ett skrivbord till mig i vardagsrummet. Ett litet mysigt skrivbord som bara är mitt och som jag kan sitta och plugga vid.
 
Nu ska jag plugga btw.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela