linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

ligga eller inte ligga?

Publicerad 2014-02-23 12:09:24 i Dagens,

jag har grannar jag stör mig på. jag är en lättstörd person. grannarna bråkar, lyssnar på musik, har bebisar som skriker och det pratas mycket hos grannarna.
vårt hus är lyhört som attan och allt hörs i hallen. det är drygt som fan och jag fattar inte varför. jag störs som attan av det men jag skulle ju inte ringa på hos folk och klaga om det inte är festande det gäller.

folk måste väl få leva lite och om jag hör dem så hör de mig. alla måste få låta lite i lägenheten och ligga är väl något man kan låta bli att klaga på? det är skillnad om de gör det högljutt alla dagar varje dag men någon gång lite då är mänskligt. luktar tyvärr avundsjuka om det där.

jag känner ibland att jag borde bo på landet där det inte finns människor så skulle jag inte behöva klaga lika mycket. klagar man på kärlek så kanske man inte borde bo i lägenhet.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela