linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

det här med att göra saker i tid...

Publicerad 2014-05-15 19:06:18 i Dagens,

verkar kanske inte riktigt vara min grej.
 
det dumma är dock att jag alltid stressar upp mig som fan när jag har deadline, jag kan ha ångest inför en hemtenta när det är en månad kvar. kanske har att göra med att jag inte gör det förrän samma dag den ska in typ.
 
den här tentan jag ska ha in idag är svår. asså jag har inte gjort något på den sen i november vilket gör det ännu svårare att få dit det som ska. jag ahr lärt mig mer om hur en skriver tentor och sådär men den här asså. jag kommer ju knappt ihåg hur jag tänkte innan jag började skriva. när jag väl sätter mig ner och ska börja fixa allt så måste jag leta som fan efter min information, inte så lätt det där alltså. hittar vissa grejer och upptäcker att jag skrivit med en referens som inte ens är med i texten, haha.
 
fixar till och rättar den. sen då. hur fan ska jag kunna utveckla yrkesetikgrejen?????
hur fan ska jag kunna skriva något om relation mellan proffession, familj, barn och barndom??????
 
HUR FAN SKA JAG KUNNA LÄMNA IN DEN HÄR TENTAN ENS????????????????????????
 
jag hatar mitt liv och jag börjar fan ångra att jag pluggar på uni. helt och hållet ångra detta.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela