linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

tentavecka och nyttig middag

Publicerad 2014-03-11 09:01:48 i Dagens, Food,

Hej på er!
 
Tisdag idag och solen skiner ännu en dag, toppenfint! Sov gott inatt men blev någon timme för lite. Trots att jag börjar 13 idag så gick jag upp med Calle för att äta frukost med honom. Han har typ satt mig på minidiet, vi har deffvecka nu nämligen så han vill se att jag äter rätt till frukost haha.
 
Var i skolan igår för gruppjobb, ganska skönt när det inte är mer än det! Idag har vi däremot litteraturseminarium och typ redovisning. Kul.. Känner mig verkligen inte pepp på skolan, skönt att det är idag kvar och sen inlämning av hemtenta på fredag av denna kursen. Fick reda på FP1 tentan och jag kuggade såklart den med. Trodde verkligen jag fått G på den men någon verkar inte tycka om mig asså. Känner väldigt många dagar att jag snart ger upp. Det är inte kul att inte klara någonting. Förr när jag gick i skolan så klarade jag mig ganska bra ändå och då ansträngde jag mig knappt, nu anstränger jag mig, gör mina uppgifter men inte fan får jag utdelning för det!
Skönt med VFU i två veckor så jag inte behöver tänka på detta..
 
Igår hade C tänkt att vi skulle promenerat till Rydskogen och sen joggat spåret men regn och tråkiga besked gjorde att jag knappt var usgen på något alls, så vi tog en promenad bara, till Rydskogen och promenereade spåret hem. Ganska bra ändå. Vi mumsad epå räk och tonfisksallad till middag och såg 2 avsnitt GOT. Så jävla bra serie alltså! Ska se avsnitt 5 idag tror jag på säsong 2. Göttigt med en serie som det hela tiden händer något i!
 
Idag blir det skola, sen hoppas jag att jag orkar gymmet när jag kommer hem, och sen middag. Orkar nog inte plugga mer än det jag ska läsa nu innan duschen. Tentan ska vara inne senast fredag 23.00 iaf så det borde jag ju klara.
 
Sådär, nu ska jag plugga lite och skriva ut lite papper. Hoppas ni får en toppenfin tisdag och njuter av vädret! Jag ska sitta inomhus hela dagen men det ska jag nog ändå klara!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2014-03-13 23:51:34

I juni fixar vi den där tentan för då får du plugga med mig :)

Svar: ooh det gör jag gärna! funderade först på om du fått u på din, men kom på att du inte gjort den än! men jag pluggar som sagt gärna ihop :)!
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela