linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

gårdagens shopping!

Publicerad 2014-03-04 14:51:00 i Lina shoppar,

 Hade ju skola igår, var på en trist föreläsning, men när jag kom hem från skolan så drog jag hem och hämtade kinamatsrester och sen gick jag hem till mamma. Vi delade maten och hängde lite.
Strosade på stan och uträttade ärenden.
 
Nu har ju inte jag något CSN så jag har inte riktigt så mycket pengar att röra mig med som jag skulle vilja. Fick med mig det här dock.
handtvålen, duschtvålen, deosprayen och torrschampot luktar alla så jäädra gott! en ny sminkpensel behövs med jämna mellanrum, tigerbalsam är en människas bästa vän, eyelinerpennan har jag provat förut men kände det var dags igen! och två ansiktsmasker jag inte provat förut. tänkte faktiskt köra en idag tror jag :)
och en springform från lagerhaus. hade ingen sen innan och tyckte 39:- var ett kap! kanske kommer börja baka, vem vet ;)
 
Kommer dock bli superglad när mitt CSN rullar in igen, behöver nya jeans och lite vårkläder. Någon ny luvis och lite sånt.
Allt detta kostade mig inte mer än 300:-! Man behöver inte alltid spendera tusenlappar.. ;)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2014-03-04 15:06:18

Haha, nä man behöver verkligen inte spendera tusenlappar. Men ibland är det kul :D

Hoppas du får igång CSNet snart! :)

Svar: jag vill dock spendera tusenlappar! vill också ha låga martens och massa andra saker haha! men snart så, förhoppningsvis prickar jag mina poäng snart ;)
Lina Fransson

Postat av: Aida

Publicerad 2014-03-04 15:06:47

Det där springformen är väldigt bra btw ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela