linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

dagens frullis

Publicerad 2014-06-05 10:59:46 i Dagens, Food,

 
Hej på er!
Idag åt jag detta till frulle, citronkesella med svenska jordgubbar, och ett glas mjölk till. Så himla gott så det går inte! Kvarg är verkligen gott haha!
 
Vaknade sent idag och blev som vanligt irriterad av ljudet utanför, trodde det var kantgräsklipparen från igår men idag sågade de i hålet vid priso som jag ramlat i så nu kaaaaanske det kommer asfalt till hålet! Hoppas på det iaf!
 
Torsdag idag och igår var det onsdag, orkade inte blogga igår alls. Kände mig tom och trött och opepp på livet liksom. Alla dagar är inte bra dagar, men så fort min karl var hemma så blev det mys och vi åt pizza till middag och såg fjärde Harry Potterfilmen. Vi ser om dem nu innan vi ska på exhibitionen i augusti. Asnajs!
 
Får se om vi går och tränar när C kommer hem idag, han jobbar bara till ett men vädret suger ju hästpung och jag har inte lust att gå ut då.. Blä.
 
Ska nog se ett avsnitt Ugly Betty iaf innan jag gör något annat..
Hoppas ni får en fin dag :)!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela