linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

världens godaste mat

Publicerad 2014-01-10 12:46:49 i Dagens,

Panerad malen skinkschnitzel med parmesan, pommes, sparris, persiljesmör och körsbärstomater. Mums!
 
Gårdagens middag då. Vi har bara använt denna paneringen med flärskfilé men provade med större kött igår. Malen skinkschnitzel som sög åt sig ägg och panering och smör som faan men HELVETE VAD GOTT DET VAR!!!
 
Var på stan med mamma igår, köpte femtio nyanser av mörker, tvåan i serien, och lite annat billigt. En kopp från myrorna följde med hem med. Vi åt Subway och hängde. Borde pluggat igår men gjorde bra saker istället.
 
Träffade Saga, som åker hem idag, vi åkte till Erikshjälpen och fikade och jag fick tag på tre Lottaböcker vi inte hade hihi. Kul! Samlar påde gamla böckerna för både mamma och jag ääälskar dem och jag hoppas jag får en dotter som älskar dem med, eller en son såklart.
 
Kom hem till en spelande kille som spelade och spelade! Handlade och lagade mat och åt middag framför stand by me. Sjukt bra film! Har ni inte sett den så måste ni det! Baserad på Stephen Kings bok, Body.
 
Apropå böcker så vill jag verkligen läsa min nya. Men måste råplugga idag. Har en hemtenta som ska vara klar på fredag och en som måste kompletteras till onsdag, samt en litteraturseminariumsuppgift som också ska kompletteras till onsdag. Crap. Braiga Helena är typ klar med sin hemtenta och hon fick G på förra. Bra tjej med rätt tänk till plugg.
 
Ska värma käk och sen ta tag i det, seminariumsuppgiften ska göras idag och sen måste jag också kolla på en massa till ppp:n jag ska göra till måndag. Mycket nu..

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela