linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

fredag

Publicerad 2014-01-31 12:44:49 i Dagens,

Fredagar är bra dagar. Alltsomoftast i varje fall.
 
Imorse kände jag mig ensam när jag vaknade. Inte alls trevligt. C hade ju pussat massor på mig innan han gick. En dröm som fortfarande förföljer mig är nog svaret på gåtan.
 
Skulle köra en tvätt, mörk tvätt för alla strumpor är slut. Tvättmedelsfacket var äckligt så det åkte i diskhon direkt. Ska diska det nu. Fixa något att äta och sen läsa. Vill inte stressplugga hela söndagen så tänkte börja idag. Vad fan ska jag läsa till nästa vecka är frågan..?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela