linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

tisdag

Publicerad 2014-02-18 11:14:31 i Dagens,

Äter frulle nu och ska sen hoppa in iduschen lite snabbt och göra mig iordning. Ska plugga hemma hos Leina med Josse idag. Duktiga tjejer!
Sovit som en prinsessa trots att solen sken in som faan i sovrummet haha. Men jag klagar inte riktigt, solen är min kompis.
 
Vill klippa av mig barret, skaffa dreads och låta håret vara.. Inget går bra haha..

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela