linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

fix i hemmet

Publicerad 2014-02-17 20:33:36 i Dagens, Hemma, Inredning,

 
Det här är vår fönstervägg i sovrummet. Fönstret sitter typ i mitten av väggen så det är lite svårt att använda väggen.
Men jag har gjort såhär till en början. Vi kommer ha en liten primadonna som kommer sabba förmodligen men jag tyckte detta var snyggt sålänge. Mycket grejer man inte kan ha lättillgängligt när man har katt kan jag säga..
Drömfångare och fjädrar är framförallt Tyras favoriter. Sen älskar hon allt som rör sig och som man kan flytta på öht men ändå.
 
Detta är iaf mina favorithalsband. När jag bodde hos mamma så hade jag en smidig spegel som man satte upp med gångjärn på väggen så man kunde hänga grejer bakom. Den lyxen har jag inte här och har således inte sett mina halsband sen jag flyttade in. Men nu är det förhoppningsvis ändring på det! Ska även få upp en hylla på samma vägg med smyckesaskar i hihi. Har en del örhängen och ringar som inte ska ligga och fula sig någonstans utan bli använda!
 
Har en liten plan på att göra något med byrån med, typ limma fast feina stenar på de minsta lådorna, har nämligen en fet stensamling haha. Får se vad som händer, men inget kommer bli gjort förrän  på torsdag för då är tentan över.
 
Varit i skolan på "föreläsning" idag, förberedelse inför tentan kan man nog kalla det. Sen pluggade jag med Lina, Josse och Helena, gick asbra typ! Kom till Lkpg och drack kaffi med mamma här hemma. C kom hem utan telefon och sedan gick vi till gymmet. Duschen är över, diskmaskin och tvättmaskin igång och C steker börgers till oss.
 
Missade bloggandet i helgen för jag gjorde massa annat hemma, CHILLADE järnet tex.. Ska bli bättre iaf!
Hoppas ni haft en fin måndag för det har jag haft, fint och skönt väder, svettigt på gymmet och bra pluggdag liksom!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela