linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

fredaagsshopping

Publicerad 2014-04-14 10:38:00 i Lina shoppar,

Var på stan med mami i fredags, vi tänkte banga först för vädret var så dåligt men sen gick vi ändå, och efter några timmar så sprack himlen upp och vi välkomnade solen!
 
Vi strosade och fönstershoppade och jag hittade massor av skor (såklart) som jag vill ha. Bla två olika par Martens, som för övrigt blivit min nya number one shoe haha. Borde skaffa mig ett extrajobb så jag kan köpa alla de där skorna som jag vill ha..
 
Målet med fredagen på stan var att boka linstid till mamma och ludde och att köpa mig ett par nya jeans på H&M, presentkort är definitvt en av de bästa presenterna i såna fattiga tider för då kan en shoppa ändå hihi. Blev etyt par snygga lågt skurna ljusblå jeans, så jäädra nöjd.
 
Fick med mig detta hem! Skorna fick jag för att det blev pengar över på mammas presentkort hihi.
 
Visst är de snygga?!
Kostade 199:- bara med så det var ett jädra kap hehe ;). Nöjdnöjdnöjd tjej!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2014-04-17 08:35:39

Skorna var skitsnygga ju!!!

Och jeansen med, vilken snygg rumpa du har ;)

Svar: hehe äälskar båda, jeansen är fan perfekta för rumpan ;)
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela