linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

this is gospel

Publicerad 2013-10-29 10:58:45 i Dagens,

Oh älskade Panic! at the disco vad jag är glad att jag upptäckte er 2006!! Finns inte sådär många band kvar som jag fortfarande lyssnar på asså men jädrar vad jag älskar er!
 
Tog några bilder igår på mig själv, märks att det var länge sen jag använde självutlösaren men det kommer bli bättre bilder snart! Ska försöka ta några bilder varje dag så jag kan komma igång med det!
 
facial
 
De är suddiga och trista, men jag ska bli bättre på detta! Körde klänning igår men bytte från tunna till tjockare strumpbyxor. Det regnade ju typ hela dagen igår och kände mig inte sådär aspepp på att springa omkring så tunnklädd. Nu var det inte speciellt kallt men man kan aldrig riktigt veta hur det kommer bli..
 
Bytt hårfärg nu med som ni ser. Och jag ääälskar det! Så jädra skönt att vara mörkhårig igen, även om jag trivdes i det ljusa. Behövde en förändring bara! Är sugen på orange hår men vet inte ritkigt om jags ka köra på det.. Hade ju det förra året, remeber?
 
Nästan ett år gammal bild på min man och mig! Här bodde vi inte ihop än men oj vad vi längtade redan då! Nu har jag bott här i en månad och jag älskar att vara sambo med min karl! Vissa saker är lite svårare men att vara nära varandra väger upp för allt annat!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, kanske slänger upp en bild sen eller så gör jag det när jag är hemma sen :)
 
Hoppas alla får en bra tisdag, framförallt ni i södra Sverige med stormar och allt vad det heter!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela