linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

29e oktober, morgon.

Publicerad 2013-10-29 10:07:45 i Dagens,

Dagens frulle
 
Godmorgon på er, eller jaa god förmiddag!
 
Dagen började med trötthet och huvudvärk från min sida, C fick hämta huvudvärkstablett till mig när han gick upp..
Äter detta till frukost idag, mackor med messmör, så jävla gott!, juice, vitaminer, kaffe och activia. Världens bästa frulle enligt mig. Åtminstone om man ska äta lunch också haha.
 
Idag ska jag till skolan igen, kursstart och köp av bok. Vi har kursintroduktionen idag, imorgon är det föreläsning och samma på fredag. Den här kursen är väldigt teoretisk och det är hemtenta och litteraturseminarium som gäller som examination. Läskigt!
 
På torsdag ska jag hänga lite med mamma, som jag gjorde igår. Då ska vi till ikano och käka med farmor. Göddigt!
Ikväll kanske vi drar iväg till Tornby och köper ny dator till mig, wippi!
 
Ska skriva ut papper och så men vi hörs sen!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela