linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

bulleribulleribock

Publicerad 2013-05-17 14:18:11 i Dagens,

Hej på er!
 
Lunchen intogs på Gula Husets uteservering och jag åt fläskfilé på spett med pommes och bea till, Calle med. Mumsigt, trevligt och jag älskar att sitta ute i solen!
 
Det händer saker kan jag säga. Mailade Hugo Rosas om att börja blogga på hans portal Myshowroom, så det ska jag fixa med när jag kommer hem senare. Ska skriva en ansökan till Carlings med och lämna in den för en av coacherna här berättadr att de sökt folk, alltid bra att lämna in ansökan iaf!
 
Hoppas mer och mer på¨jobb sen jag kom hit. Jag är jävligt trött på att söka jobb och rätt omotiverad, men om det händer något så är det ju bra. Intensivt sökande kanske är bra ändå haha..
 
När jag slutat här idag ska jag eventuellt köpa kolasås och springa hem till modermodemet. Vi ska till vinden och plocka ner grejer, snart är det tokigt varmt däruppe så vi skulle behöva tömma nu haha..
Sola på balkongen och chilla järnet ehee.
 
Hoppas ni har en toppendag och att helgen blir fin! Mår bättre idag än igår. Blir så när jag kommer hem till Calle och myser ner mig i hans famn. Mår alltid bättre då <3!!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Publicerad 2013-05-18 13:44:38

Var med och tävla om din favoritprodukt från Hope Design! Välj mellan allt från väskor och trendiga toppar till smycken och grymt snygga mobilskal! :)
http://adaras.se/2013/may/vinn-en-valfri-vara-fran-hope-design.html#comment

Postat av: Camilia ...

Publicerad 2013-05-19 18:11:58

=)

Svar: :)
Lina Fransson

Postat av: G I N A ~

Publicerad 2013-05-19 21:11:05

Fina ni är! :)

Svar: taaaack :)
Lina Fransson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela