linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

vinst och beställning

Publicerad 2013-03-28 22:03:21 i Lina shoppar,

Fick hem detta i bredvlådan i tisdags! Så himla kul!
 
Vann en tävling på maxfactors facebooksida och detta var det jag fick! Läpptstiftet är inte provat ännu men nagellacket och mascaran är perfekta!
 
Sedan ahde jag beställt detta från Kandeeshop.
Snygga väskan och snygga linnet som jag suktat över och äntligen köpt! Ringen fick jag som bonus och jag ÄLSKAR den!
 
Beställning från Yves Rocher med, till mig och mamma.
Gött med "köp två betala för en".

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela