linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

solen

Publicerad 2013-02-25 13:56:27 i Dagens,

Nu ahr jag duschat, nästan packat färdigt, lyssnat på massa bra musik-bla the Doors, kört en tvättmaskin och ätit en bulle.
 
Ska faktiskt ta en promenad. Frågan är om kameran ska få följa med? Hörlurarna ska det iaf. Älskar när solen lyser så man faktiskt vill gå ut!
 
Igår var jag ju lite bakis så var itne riktigt lika pepp då ehe.
 
Kom på att jag typ aldrig fotat ute, så det kan bli spännande. Ska fota dagens outfit med innan jag går ut, så får ni se den aplätta klädseln jag har idag.
 
Hurrar för långkalsonger också ehe.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela