linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

senast i göteborg

Publicerad 2013-12-09 20:46:34 i Foto, Mobilt, Musik, min kärlek,

Tror aldrig ni fick bilderna efter senaste trippen till gbg va?
 
Ni får dem nu, lagom till nästa resa ;)
 
Vi började med en tripp till Nordstan, som var julpyntat!
 
Vi bodde på Gothiatower och det var så jäävla häftigt! Bodde på våning 14, men det var tillräckligt högt för mig. Messade Carro och sa att vi måste på julmarknaden på Liseberg nästa år, är ascoolt har varit där förut, ser häftigt ut med!
 
 
Hotellrummet var najs med, lagom stort till två personer och med fönster i duschen haha!
 
 
Jag var såklart snygg som få, skulle ju se Nickelback förfanken!
 
 
Utomhus och konsert!
 
Och sen såklart, the famous frukostbuffé!
Fanns massor att välja på och jag gick från bordet proppmätt! Gillar fruktsallad till frukost, med lite nötter i bara så blir det perfekt!
 
bild 1, fullskalig modell av Gothia Towers, tillkommer ett tredje omnågot år, i LEGO!!!
bild 2, min man <3
bild 3, mammas tack-för-kattvakten-present :)
 
Fina Göteborg, vi ses snart igen!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela