linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

Fredag/Vinnarcirkeln och Köttgrottorna @l'Orient 20130419

Publicerad 2013-04-22 16:16:54 i Musik, Recension,

Outfit of the night.
Hade på mig samma tischa som jag hade första gången jag såg Köttgrottorna.
 
Började med en San Francisco, som blev två här hemma.
 
Folk var glada!
 
Vinnarcirkeln var på topp!
 
Köttgrottorna drog igång!
 
 
Efter spelningen dracks det öl och snackades medans lokalen tömdes.
 
Det var en sjukt trevlig kväll och jag tackar Vinnarcirkeln som ville föra innan Köttgrottorna och Köttrottorna tackar jag ännu en gång då de är ett av mina favoritband!
Nästa gång ni kommer till Linköping ska jag se er igen och då är även tischan på som vanligt!
Hoppas herr Trummis har repat sig till ert 30årsjubileum med!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela