linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

Fotbolls och badsöndag.

Publicerad 2013-04-28 19:13:19 i Dagens, tankar,

Hej på er!
 
Söndag, solen skiner och jag vaknade på ledsna sidan imorse. Vilket då gjorde att vi inte gick ut alls idag även om vädret varit förträffligt!
Vi var dock ute igår, då trots att det regnade. Knepiga människor det där.
 
Hur har er helg varit då? Jag var sjukt bakis i fredags efter det vunna quizet på torsdagen, men jag klarade ändå av att gå på stan med modermodemet halva dagen. Trevligt det där! Och om någon undrar, så nej, vi köpte inte en massa dumheter! Svårt att göra det när man är pank.
 
I torsdags var det quiz som gällde bla. Jag och mamma hade gått ut till Ikano tidigare under dagen så man var lite trött men ändå glad eftersom man spenderat dagen utomhus. Vi provade att gå in på bikbok därute trots att de hade 50% på allt och det var mycket folk. Åt korv på IKEA och glass från Gottin med Ludde. Mysigt.
Handlade mat och promenerade tillbaka hem. Vilade och gick sedan och vann hela QUIZET med mina babes. Så jävla värt.
Mina svart/gråa jeans från Gina, blus från H&M. Satte upp håret snyggt innan jag gick hemifrån.
Igår gick jag och prinsen iaf på stan, chillade omkring rätt hårt efter hans första fotbollsträning för säsongen med frulle och mys och sedan pallrade vi oss till stan. Ny bikini är inhandlad till mig så sommaren är nästan räddad, behöver bara få bort det där pluffset jag har, men det löser sig.
 
När vi kom hem tog vi det lugnt, laddade med varsin San Francisco och glodde på film. Johan och Carro kom hit vid åtta och vi strosade iväg till Charken och åt ljuvlig middag. Mumsigaste på länge och vinet och drinken passade även bra. Sedan gick vi hem eftersom Johan jobbar idag.
 
 
Ehe, jaa, naglarna är finfina efter att jag köpt ett roligt kit från H&M. Ska köpa deras liners också nu när jag får pengar. Nails are fun!
Snyggtjejen på de andra bilderna då. Och en bil modermodemet virkat.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela