linafranssons.blogg.se

22 år och sambo. Pluggar till förskollärare i Norrköping och är väldigt intresserad av genus och feminism. Dricker öl och går på konserter. #crazycatlady

torsdagen den 29e november 2012

Publicerad 2012-11-29 11:52:24 i Allmänt, tankar,

Halloj och tjenamors!
 
Hur har ni det denna snöiga torsdag?
Eller jaa, alla kanske inte har snö. Men vi i Linköping har det. Har för mig att det kom typ 29,5 mm här igår.
Så fint!
 
Vaknade kvart över nio imorse. Mamma jobbar 8-16 idag så henne får jag inte träffa än på några timmar. en snart så. Ätit frukost och kollat två avsnitt Desperate Housewifes och chattat med Axel på facebook har jag hunnit med.
 
Igår kollade jag också bara DH, åt, chillade, tog en dusch, handlade lite, tänkte pyssla, lagade mat och kollade på tv.
Såg ni Liz&Dick igår? Sjukt intressant och sjukt bra tv! Gillade att de gjorde de som en dokumentär med samtidigt film typ. Snyggt.
Och jaa, jag gillar inte Lindsay Lohan så jättemycket, men här var hon minsann supebra!
 
Ska strax göra mig iordning, sätta i linser och sånt. Dricka tonvis med vatten för jag har ont i huvudet. Har förbaskat segt internet här hemma nu. Precis i slutet på månaden är det ju och jag är för snål för att köpa ny surf på både telefonen och dongeln. Börjar i varje fall nya månaden hos prinsen så då har jag internet ordentligt!
 
Imorgon är det fredag och då ska jag till Palatset och se Lars Demin, sjukt bra och sjukt pepp! Han har nyss släppt ny skiva så det kommer bli så jävla bäst!
Ska ni dit?
 
Och har ni planer för helgen? Det ska bli förbaskat kallt har de sagt så dunjackan på!
 
Vi hörs lite senare, ska fixa lite här!
 
gammal bild.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Fransson

22 år, bosatt i Linköping med min karl som heter Carl. Två bebiskatter på halvtid. Förskollärarstudent, julaftonsbarn, feminist och jävligt hetsigt temperament. Jobbar med ett psyke som aldrig lyder mig. Gillar kaffe, glass, öl, piercingar, festivaler, mys och SOL. Jag gillar inte människor men ogillar dem heller inte.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela